wtorek, 28 lutego 2012

40.Uwodzenie poduszki ,kiecka Anji i wizyta w skarbnicy...

Hejo. I przyszedł- najgorszy dla mnie dzień tygodnia- WTOREK -_-. Idę do szkoły na 8.00, a wracam o 16.00.. Po prostu jak w pracy xD. Ale na szczęście jakoś to minęło: mało zadane, lekki W-F lekcja internetowa na infie xD, plus 4+ i 5 z przyrody : D. No, to tyle moich wypocin, teraz temat notki: Jak już wiecie we wpisie nr. 5 była poduszka osłowa xD. Gdy tylko Anja ją zauważyła , to od razu wzięła nową kieckę i przyszła do niego- próbowała uwieść osła :D. Zapraszam:


 Tuliła się do niego, i tuliła...


 Aż ogon zaszedł trochę za daleko :D

 Jeszcze się trochę po tuliła do osiołka...






Zauważyła napis LOVE FOREVER...
 Więc zabrała osiołka do siebie i już nie wróciła dokończyć sesji ;p. Jak widać osiołek nie jest zachwycony xD.
No i na koniec jedno  zdjęcie w całości:
No to na dzisiaj koniec Anji :). Byłem w ciuchach, bo była promocja, a dokładniej 2 promocje w 1: -50% oraz półki z rzeczami po 1 zł. Kiedyś mnóstwo razy wchodziłem na tą półkę, a tam g*wno- same bluzki czerwone i niebieskie, nic ciekawego,. Wyobraźcie sobie jakie było moje zdziwienie, gdy znalazłem tam takie cudeńka, że ho! Zobaczcie:

 Wszystko po 1zł! Z czego już bluzkę w perfumy, bluzkę z czerwonymi rękawkami wykorzystałem całkowicie, a te piżamki (komplet bluzeczka+ spodenki za 1zl!) to rękawki i kawałki bluzek są już zużyte, a spodenki nie zaczęte nawet. Gatki w roboty prawie całe zużyte, bo został tylko mały prostokąt :). Za wszystko dałem całe 6 zł :D.Jeszcze metka mojej "skarbnicy materiałów 2 kroki od domu":

Nie wiem czy te badziewne bluzki w pojedyncze kolory są Glamór xD. No to wszystko na dziś :). Już w kolejnym wpisie coś specjalnie dla Kenadollbyego, oraz jewel snake'a :). Pokażę jak zrobić te gazetki, które kiedyś pokazywałem :p.

Jak Wam się podobała sesja? Jakie macie zdanie o "lumpach"?
Piszcie :). Z chęcią się dowiem jakie macie o nich zdanie :).

Dziękuję i do zobaczenia.

7 komentarzy:

  1. łupy super! Ja ostatnio byłem jak wiesz, i miałem okazje kupic sobie fajn e spodnie ale były małe... jedynie barbia mi w łpska wpadła. Bo z damskimi i dziecięcymi rzeczami jakoś by mi wstyd było wędrowac;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem trzeba się poswięcić - gratuluję łowów - fajna sesja zdjęciowa ANji

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! nie mogę się doczekać następnego postu w takim razie!
    bardzo ładna sukienka Ci wyszła! interesujące materiały, szczególnie ten szary (?) w coś pomarańczowego i ten pomarańczowo czerwony w paski (lubię kolor pomarańczowy XD)!
    co do lumpeksów - uwielbiam je, są skarbnicą tanich i ciekawych materiałów i (czasami) ubrań. mam 4 pudła i wiklinowy kosz na pranie pełne materiałów z lumpeksów, brakuje tylko zapału do szycia >.< czasami udaje mi się upolować dla siebie jakąś fajną sukienkę w stylu babydoll lub hippie, ale nie często niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem dobrze dziewczyne,bo poduszka jest mega slodka!!!!
    Ja na ciuchach kupuje mase rzeczy ale mam jeden swoj ulubiony gdzie sa same bardzo malo zniszczone rzeczy i wszystko bardzo dobrej jakosci,co za tym idzie ceny tez sa nie najnizsze ale i tak warto bo mozna wyhaczyc cudne dzianinki:) Fajnie miec tak blisko takie zrodlo i takie ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby kwitł nowy związek ?
    Jużniemogęsie doczekaćgazetek ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam z Hiszpanii: Mam nadzieję, że masz lepszy dzień. Lubię zdjęcia z osiołkiem. Byliśmy bardzo oryginalny. Nowe ubrania są ładne. Bądź w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dollbby- dzięki... Jaki wstyd ;D. Mogłeś wymówkę wymyślić :P.
    Magalita- dziękuję :)
    jewel snake- dziękuję ;P. Ten szary to tak naprawdę zielona bluzeczka i spodenki w zwierzaczki :).
    emigrantka- dzięki :D
    Ken- a nie wiem... Lalkom w głowy nie paczę xD
    Marta- Very thanks :)

    OdpowiedzUsuń