środa, 22 lutego 2012

37.Torebko- smetyki : D.

Witam :). Jakiś czas temu  zrobiłem takie cusie :P :
I jeszcze kilka innych takich pierdółek :P. Są to torebki z papieru w kształcie torebek :D, które zaprezentują Wam Anabel i, Anja. Zapraszam:
 Znowu zdjęcia są po mojej zabawie z efektami :).







 Moje ulubione zdjęcie :P
No.to jak widzicie  ciekawie wyglądają ^^.Nie wiem jak na nie wpadłem xD.
Tak wpadło do główki i zrobiłem z katalogu AVON :). Przepraszam, żę krótki wpis, ale pisałem go częściowo i nie wiedziałem co pisać... Wiem! W kolejnym wpisie naga sesja w słoneczku :). Na łóżku Anja mi b. wdzięcznie zapozowała bez ubrań : D.Będzie około 60 fotek! Masa zdjęć xD. Ale o tym za kilka dni.

Jak Wam się podobają torebko-smetyki xD? A zdjęcia ?
Piszcie.
Dziękuję i do zobaczenia :*

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne miejsce, będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I like the bags you made for Barbie. I copied your idea. We remain in contact blog blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania rozella- dzięki :D
    Marta- :). Very thanks Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe tylko spróbuj mocniej je zgbiąc zeny sie przy noszeniu nie otwierały :)

    OdpowiedzUsuń