poniedziałek, 6 lutego 2012

28. Czarno-biały strój i dwie różne wersje....

Haiiiii : D. Dzisiaj  czas na strój, który pokaż w dwóch wersjach- na Anji z pozą Zombiii xD, oraz na Anabel w podartych gazetach :). Będzie to ten sam strój: bluzka i spódniczka w czarno- białe paski , a jednocześnie taki "inny" :). Zapraszam:
Najpierw Anja :
Zombiiiiiiii xD



 Zrobiła jeszcze wygibasa i położyła się :).



Teraz czas na Anabel z podartą gazetą:







Pierwszy raz takie dwie wersje robiłem, ale może kiedyś jeszcze zrobię :).Nie wiecie jak jestem do tyłu ..... Mam tyle tematów i z dnia na dzień więcej. Do pokazania kilka strojów, nowa lokatorka, niespodzianki, fotostory i miniaturki -_-. Ale piszę notki co kilka dni, żeby więcej osób zobaczyło wpis, bo jest różnica między jednym wpisem co dzień, a jednym wpisem na 2-3 dni.... Więc rozumiecie :).

Która wersja Wam się bardziej podoba ? Piszcie.

Pa pa i do napisania ;p

3 komentarze:

  1. no pwoiem ci motyw z gazetą świetny! musze to wykorzystać ;D
    podoba mi sie tez materiał...kurcze mam ostatnio ochotę na szycie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm to chyba nie gazeta lecz notatki z angielskiego: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem- powiem szczerze ; D. Znalazłem przy komputerze ścinki, ale widzę tam słówka angielskie :). Może i masz rację :P

      Usuń