czwartek, 19 lipca 2012

90. Pink with lace.

Witam. Dzisiaj post na szybko- dopiero co wróciłem i jestem zmęczony ;). Dzisiaj pokażę Wam o wiele mniej zdjęć :). Będzie to bluzka ze spódniczką i sukienka. Materiał bardzo przyjemny różowy z taką koronkową tasiemką na około :). Zapraszam na fotki:
Na półeczce z koleżankami :DD. Spódnica z "naszywką"- to po prostu metka ;DD.








 Teraz sukienka. Pasek to ramiączko z bluzki z "klamrą" :).








I dawno nie widziana Michelle :). Przez to ciałko nie za bardzo ją lubię, ale cieszę się, że mam Barbie na takim zwykłym ciałku, o której marzyłem w wieku 6 lat  : DDD.


 Jeszcze 3 fotki ;). To czarne to laptop i myszka XD.


Dzisiaj taki mało ciekawy wpis, ale nie chce mi się ;p.  Obiecuję, że jutro będzie lepszy- w końcu cz. 2 wpisu "Cotton eye joe" :DDDD. Jeszcze 2 sprawy.
Biorę udział w Candy u Violli Nask :).  http://lalkomania.blogspot.com/2012/07/fashionistkowe-candy.html
I zapraszam do petycji o Barbie link. O poprawę mobilności u Fash , wprowadzenie nowych moldów i kolorów skóry. Oraz Kena AA ;).

Dziękuję i do zobaczenia :).




6 komentarzy:

  1. Druga sukienka genialna! *_* Naprawdę, strasznie mi się podoba, mimo, że jest różowa :P
    Czekam na "cotton eye joe" :D Kiedyś miałam faze na tą piosenkę ^^ Stare, dobre czasy...

    OdpowiedzUsuń
  2. BOOOSKIE ubranka robisz :-) Dziękuję za zareklamowanie petycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: Barbie is very pretty with the pink dress. I like the belt. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten pasek w sukience :) Bardzo pomysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie ta metka w kropki, genialnie wygląda na sukience!masz dobry gust!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękność . ♥

    OdpowiedzUsuń