środa, 18 lipca 2012

89. Fallin free...

Witam w kolejny "letni" dzień ;D. Dzisiaj pokażę Wam 3 zestawy z białej bluzeczki- miśka czy futerka. Czegoś takiego ;D.Najpierw powiem o piosence do dzisiejszego wpisu.Jest to Madonna -Fallin free. Piosenka z nowej  płyty Madonny- MDNA. Jest wspaniała- taka popowa, taka lekka, taka w stylu Madonna :DDD. Madonna ciągle jest w formie- czym starsza tym lepsza  ;DD. Płyta warta kupna, tylko ja wolę ściągnąć ją i kupić nową lale :).

 Najpierw pokażę jak mieszkają moje modelki na półeczce. Raczej mieszkały. Teraz mają salon z toaletką i biblioteczką,  na górze salon mody, a w szafce pokoik z łóżkami, kominkiem  stolikami itp. Taki salonik ;). I jeszcze w trakcie robienia gabinet architekta XXDDD. Teraz fotki :
Megan nie ma już naszyjnika :(, ale Anabel jeszcze ma : DD.

Teraz pokażę torbę z zestawu :).
 I wszystkie ciuchy dzisiejsze :DDDD.
 Pierwszy strój: top , spodnie, torebka z zawartością ;p. , getry i prostokąt z dziurami, czyli kamizelka ; ).



 Teraz sesja Anji :









 Gumy Orbit z opakowania  po gumach- 2 sztuki w środku były :).


                




Teraz wieczorowa wersja- bez spodni i z białym szalikiem :).
I to już kreacja wieczorowa ze "ściągaczami". Tym razem są 3.














 Fajny efekt wyszedł :DDDDD.



 Teraz bielizna z kocykiem i narzutką .
Kocyk ma całuski na sobie ;3.



 Backstage i puzzle z Kinderów :p.



 Teraz "studio seszyn" : DDD.









 Teraz trochę poduszek i Anji :).







 Miała już iść spać, ale łóżko z poduszkami niewygodne ...

 Przerwa na reklamy.

Smajl mojej siostry Zuzi :3.
Wolała śniadaniówkę XD.

To wszystko, co na dzisiaj przygotowałem. Kolejny wpis to dość mało ciekawe różowe stroje 2 z Anją i Michelle gościnnie :). Za to kolejne wpisy to cz. 2 i 3 "Cotton Eye Joe". Znowu wyczarowałem 2 sukienki, które zaprezentują Anja i Sasha.

 Wakacje będą pracowite w wpisy mam zamiar pisać codziennie po południu i wpis publikować koło 7 :). Przygotujcie się na mnóstwo materiałów, nowych lokatorek i kreacji :D. Dziękuję i do jutra :).

8 komentarzy:

  1. Jak ja lubię taki materiał ^^ Pierwsza wersja kreacji wieczorowej bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam oczopląsu! tyle tych zdjęć - nie obraź się ale zrób przynajmniej połowę mniej zdjęć a lepszych? albo kolaże jakieś? Photo Scape super się nadaję do obróbki zdjęć i polecam używanie programu Windows Live Writer do dodawania postów - ja go używam i mogę dowolnie powiększać zdjęcia - a teraz coś pozytywnego (krytyka jet potrzebna bo osoba skrytykowana staje się bardziej twórcza przez co lepsza ;)) Podziwiam za pomysły w tworzeniu strojów - twój blog a co więcej blog chłopca, który zajmuje się takim hobby jest o niebo lepszy niż blogi niektórych dziewczynek z blogami o tematyce lalkowej! więc chylę czoło i życzę wytrwałości (to taka kumulacja komentarzowa bo dawno Ci nic nie napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają zdjęcia: 40, 25, 64, 33 :-) Kreacje są naprawdę fajne :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I love the music of Madonna. She is always an artist. Awesome creations. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. zgodzę się z Megalitą :) dużo zdjęć , jaj jak mam dużo to układam gęsiego :D
    1 strój mi się strasznie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo strój nr.1 bardzo się podoba!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że tyle szyjesz - z każdym kolejnym strojem jesteś coraz lepszy:) ale dziewczyny mają rację łatwiej byłoby nam ogarnąć "mniejsze porcje" - wtedy można by sie lepiej przyjrzeć poszczególnym stylizacjom:)

    OdpowiedzUsuń