poniedziałek, 12 marca 2012

47.2 w 1- Lambada w paski i Sandra w kwiatki ^^.

Witam ;D. Coś mnie wzięło na dziwny tytulik xD. Tak jak obiecywałem dzisiaj 2 stroje- pierwszy całkowicie bez szycia i drugi całkowicie z szyciem ;).

Anja ma na sobie 1-szy strój- spódniczka i wiązany z tyłu top. Piosenka to Kaoma- Lambada. Zapraszam na zdjątka:















Oraz znowu Anja ma na sobie  Sukienkę w kwiaty wiązaną na szyi. Do kompletu ocieplacze na rękach jako zdejmowane rękawki. Pioseneczka to Sandra- Maria Magdalena. Znowu zdjątka ^^:











No to koniec Anji. Teraz inne sprawy.
 Po pierwsze patent ze zdejmowanymi rękawkami wykorzystam także jeszcze w jednej sukience ;).
 Po drugie w sobotę byłem w Manufakturze- kupiłem 2 lokatorki . Natashę i Sashę ;D. Cuś tak mnie wzięło na takie imionka ;).
Po czecie od tej pory zbieram na wycieczkę, więc życzcie powodzenia aby było duuuuuuużo kaski : D.
I byłem w ciuchach- kupiłem znowu fajne rzeczy ;D.
No to koniec ogłoszeń parafialnych. Szykuję dla Was maraton EKO-płaskiego jedzenia dla lalek :P.

Dziękuję i do napisania w środę ;O

P.S. Zapomniałem dodać. Zapraszam na konkurs u Magality na imiona na Barbie i Kena. Do wygrania przyjemne drobiazgi dla lalek ;). Tu link http://summerdollstories.blogspot.com/2012/03/strachy-na-lachy-odc-5-i-konkurs.html

18 komentarzy:

  1. Hello from Spain: congratulations on the photos. They are very creative. The new clothes fit well with Megan. We remain in contact blog to blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaż ona seksi Xp Gratuluje nowych lokatorek . ciekaw jestem czy fash czy jakieś inne ja w najblizszym czasie mam w planach 3 nowe lale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te stroje. Tylko błagam cię, zdejmij jej różowe butki.
    ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. bardziej podoba mi się sukienka w kwiaty :) dzięki za udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia. Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne ubranka! szczególnie ta sukienka w kwiaty jest śliczna!
    pamiętam czasy gdy Maria Magdalena leciała w radiu, to wydaje się być sto lat temu patrząc po obecnej rzeczywistości! faktycznie słuchasz innych rzeczy niż Twoi rówieśnicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki żal... JA jestem dziewczyną, mam 11 lat i nie zbieram JAKICHŚ GŁUPICH LALECZEK BARBIE! o.O żal mi cię o.o he he, ej, lovelps2011, to ty? xPP wiem, że to ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc witam na moim blogu. Nie za miło zaczęłaś..Po Twoim komentarzu mogę uznać, że jesteś jedną z takich, co sądzą, że lalki są tylko dla dziewczyn....
      Muszę to powiedzieć- nienawidzę takich jak ty... Co drugie słowo emotikonek, który nie ma sensu i tylko "żalować" potrafić. Jakbyś nie wiedziała to jest mój pierwszy komentarz na moim blogu, gdzie musiałem kogoś skrytykować... Nie jest mi miło, ale , a że polska to wolny kraj, to powiem tylko tyle. Mam cię głęboko w czterech literach i żal mi również cb dziewczynko. Jak byś nie wiedziała lalki nie są tylko dla małych dziewczynek. Są dla dużych i dla małych, dla młodych i starych, dla chłopaka czy dziewczyny.

      Nie mam zamiaru usuwać tego komentarza, chcę żeby inni zobaczyli, że głupota ludzka jest na bardzo wysokim poziomie niestety. I jakbyś nie wiedziała- to mnie nie rusza w najmniejszym stopniu. Nie chciałem Cię urazić czy zaatakować, tylko powiedziałem prawdę.

      A co do love coś tam- to nie jestem i nawet nie wiem kto to jest. Mam nadzieję, że już się uspokoisz i się nie będziesz wyżywać na moim blogu.
      Więc żegnam.

      Usuń
    2. hahaha, ale głupia dziewczynka XD no, 11 lat to poważny wiek, wtedy wypada szlugi palic i dawać d*** trzynastoletnim chłopcom, a nie zbierać GŁUPIE LALECZKI BARBIE XD no i oczywiście można się chwalić swoim przyszłym psem :D strach pomysleć co to z tego wyrośnie, można mieć tylko nadzieję, że toto zmądrzeje z czasem i uświadomi sobie, że wszyscy ludzie nie są odbici z tej samej kalki, słyszałaś o czymś takim jak indywidualność? wybacz, musiałam sie wtrącić!

      Usuń
    3. Heh ;). Sama prawda, jewel snake'u :D. Wtrącaj się jak chcesz :)

      Usuń
    4. ale piiip typowa M.W i W.M
      J.P. teraz już wiesz o co chodziło

      Usuń
  8. Marta- very thanks :)
    Ken- oj dowiesz się za jakiś czas pokażę Natashę ^^. Dziekuję
    informatorka Barbie- dziękuję ;). Niestety nie mam innych butków xD.
    Magalita- dziekuję ;). nie ma za co.
    MaNiAk- wielkie dzięki :)
    jewel snake-Dziekuję :). Też tak sądzę :).

    A na komentarz Julianny odpowiem za chwilę osobno i nie mam zamiaru go usuwać...

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pasiasty strój przypomina mi Paris Hilton za kratkami- nie wiem, tak mi się jakoś skojarzyło )A kreacja numer 2 jak najbardziej do mnie przemawia. Taka elegancka i wytworna- chociaż ja osobiście uszył bym ją w nieco innym kolorze- bardziej stonowanym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam z Hiszpanii: kilka zdjęć z dużą ilością ruchu. Bardzo twórczy jak zawsze. Ubrania pasują bardzo dobrze. Bądź w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak :P. Co za dzieciak zbiera mini-laleczki dla dzieciaków? Oho ho ho, alki dla młodych i starych? Przesadzasz. Nie ukrywaj się, lovelps2011 =.= To ty, ja cię znam z bloga huge-collection-lps xP Ta zamiana "trz" na "3" -.- eh, szkoda mi do takich dzieciaków jak ty słów :P co tam u twojego kocura razmusa? Jak ci się mieszka w gdyni, hę? W LPSGDYNI, hmm? ah, jaki ty nienormalny =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że tak samo by mu sie mieszkało w Gdyni jak i w Wąchocku. co do tego, że on sie ukrywa - bawicie się w chowanego? czy też udało ci sie zebrać na niego kompromitujące materiały lustracyjne do jego teczki ? (jak nie wiesz co to lustracja to wujek google służy pomocą) a może jesteś komornikiem który ściga dłużników za zaległe alimenty? najwyraźniej masz coś z głową, lecz się :)

      JP, wygląda na to, że ktoś sie w Tobie zakochał i stąd te "końskie" zaloty :) dziewczyna zwyczajnie próbuje zwrócić Twoja uwagę! w sumie wiosna idzie to serca szaleją XD

      Usuń
    2. padłam :D a Julianna chyba powinnam zadania domowe odbębniać albo zakuwać do sprawdzianów, a nie na blogach o lalkach siedziec ;)

      Usuń
    3. Bardzo poważnie podejrzewam że ona pomyliła blogi,
      albo słuchała Biebera,
      albo ma z mózgiem

      Usuń