czwartek, 8 marca 2012

45. Dzień kobiet i "Sex Bomb".

Witam. Dziś bym nie napisał., gdyby nie Dzień Kobiet ;), Więc  życzę Wam, drogie "łumen" dużo szczęścia ze swojego hobby oraz wielu nowych nabytków  prosto z wishlisty : D. A skoro już ma być wpis to obiecana sesja Anabel w słoneczku :). Ma na sobie swoją sukienkę. OSZCZegam ,że zdjęcia przy końcu będą wiadomo jakie- naked :P. Piosenka do sesji to Tom Jones- Sex bomb. Uważam, że Anja i Anabel to prawdziwe seksbomby ;). Dzisiaj popaczycie na jedną z nich. Zapraszam:

Przepraszam za niektóre zdjęcia, które same się obróciły ;\.













Cuś się Anabel rozwiązało : D.


Coś się jej zesuwa :).


Mogła kiecę zawiązać z powrotem, ale wolała ją zdjąć i pozować dalej :).





No to na dziś koniec golizny, i mam dobrą nowinę , że to już ostatnia sesja rozbierana jak na razie na moim blogu :). No i druga dobra nowina- kupiłem treski :P. Miały być nie wyjmowane z jednorazowego pudełka... Ta! Żart! Wytrzymałem tylko drogę do domu :). Potem rozszarpałem pudełko na kawałki... Sorry, wszystkim co mówili o sprzedaniu na tym przeklętym czymś na A...  :P. Są słitaśne, że tak powiem :). Takie mięciutkie.... Kiedyś o nich napiszę... może. Zobaczymy. No i już ostatni temat na dziś- MAM KUCYKA MY LITTLE PONY Z MACa xD. Ogonek był coś okropnego... Ni to ładne, ni to brzydkie. W domu zmoczyłem, wymyłem, rozczesałem i jedwab. Potem znowu moczenie, jedwab i rozczesywanie :). I na koniec perfumki :D. Więc teraz ogonek Rainbow Dash jest mięciutki, do czesania idealny, lśniący i pachnący YSL ;).
Ale o tym może w sobotę :). Więc dziękuję, do zobaczenia i do soboty :).


Bye.

8 komentarzy:

  1. Witam z Hiszpanii: Uwielbiam zdjęcia.Sukienka była bardzo ładna jesteś. pozostać w kontakcie z blogu blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię cię XD
    tylko jedno mnie interesuje (oprucz lalek)
    czy ktoś wie o tym w szkole i czy ciebie z tego powodu nie dręczą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak musiałaś zapytać. Ciesz się J.P. jesteś sławny ja i kara rozmawiałyśmy sobie o tobie w szkole...

      Usuń
    2. no ty jesteś jego FANKĄ

      PS:Uwielbiam się z tobą droczyć
      PS2: nowy post u mnie na blogu

      Usuń
  3. Heh sesja jak zwykle doprowadziła do golizny lol. Ja też mam koniki Pony z Mac'a! Właśnie Rainbow Dash i Pinky Pie - może jeszcze Flatter Shy mi sięuda dolibrować:D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sesja. Na twoim miejscu też bym nie wytrzymała z tymi treskami tylko że ja otworzyłabym je na chodniku XDDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta-wielkie dzięki :)
    informatorka barbie- :D Wiedzą wszyscy na około i nie dręczą ani nic ;).
    Kiniaczek- dziekuję razy dwa :)
    Magalita-;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz fajnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Gdyby (inicjały) M.W i W.M się dowiedziały to by mnie ze śmiechu swojego zabiły.
      Pegaz

      Usuń