piątek, 20 kwietnia 2012

66.Cotton eye joe i kolejny raz pustynia :D.

Witam : D. U mnie już lepiej- jeśli nie będzie gorączki w pon. to idę do szkoły ;D. Tylko gardło boli i stan podgorączkowy :). Dzisiaj pora na komplecik w materiał "łajkiki" ^^. Jest to bluzeczka ze spódniczką. Łączy je nie tylko materiał, ale także frędzelki ;). tytuł piosenki to Rednex- Cotton eye joe. Coś tak mi pasowała : D. Wiejska bibka i nic więcej :P. Nie przeżyję tej piosenki, bez próbowania  śpiewania jej (czyt. wycia :d), tupania nogą do rytmu czy skakania : D. Więc "wiśtawio" i zapraszam na fotki :















Ajjjj, jaki jestem happy- znowu 20 złociszy więcej- na chwilę obecną  370 zł. : D. W kolejnym wpisie coś "szekszi " :P. A w kolejnych dwóch dwa stroje, które szyłem najdłużej ze wszystkich jakich szyłem rzeczy- a szyłem wiele- uwierzcie :).A potem strój, strój, strój i kolejny strój : D.  Nie chce mi się pisać - gardło boli, i to strasznie.... Dosyć narzekania- dziękuję i do kolejnego postu :).

12 komentarzy:

  1. Ciekawy fason, to się chyba nazywa "baskinka"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cotton Eye Joe! fajna piosenka!

    komplecik bardzo ładny! zdaje sie, że możemy go podziwiać na banerze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiejsza kreacja bardzo mi się podoba :D

    ps.
    Wybacz, nie mam zamiaru Cię urazić, ale wydaje mi się, że nie powinieneś publicznie krzyczeć ile masz kasy... Ktoś może to albo źle zrozumieć, albo próbować to niecnie wykorzystać....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cotton eye Joe - łooo matko jak ja to lubię! taka stara piosenka ech ile się przy mniej szalało! a ubranko niczego sobie - trochę kowbojskie przez te frędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne :)
    I życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kreacja a piosenka również świetna :D Bardzo lubie takie klimaty chociaż się przyznam ze moge posłuchac Biebera bez rozje*u mózgu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ! podoba mi się ten efekt frędzelków u góry ... czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Aha, paczę i paczę - przypominam o wstawieniu bannerka na CANDY. :D

      Usuń