poniedziałek, 16 kwietnia 2012

64. Nie ma, nie ma wody na pustyni...

 Witam w deszczowe popołudnie. Dzisiejsza sesja jest na przekór chó.... znaczy brzydkiej pogody ;)- zrobiłem ciepłe tło do zdjęć. Miała wyjść pustynna sesja- chyba nie jest najgorzej :). Tytuł postu to słowa piosenki Beaty Kozidrak i Bajmu- Nie ma wody na pustyni :). Piosenka bardzo mi się podoba- teledysk to już wogóle- miszczostwo :D. W pierwszej z trzech sesji na tym tle pokażę  strój niewypał.... A dokładniej bluzka- dziura na dziurze, ale do kompletu zrobiłem dziurawą spódnicę i jest git ^^. Więc przedstawiam dziurawy strój na pustynnym tle :) :





















Sesje n tym tle będą trzy. Pierwszą już widzieliście- jeszcze dwie :). Będą z materiału "Waikiki Lagoon'' który już widzieliście :). I znowu byłem u babci- jak się domyślacie dostałem mamonę ^^. Na chwilę obecną 350 zł. , ale jeszcze będę miał imieniny przed wycieczką i wcześniej dostanę  na dzień dziecka :D. Będzie koło 500 zł. na pewno....  Za to kupię koło 7 Fashionistek! Za to bym kupił dal chibi risę.... Tak mi utkwiła w pamięci, że hej : D.  I jeszcze na koniec 2 sprawy:
Rekacja krecika i kolegów na Anję- takie tam z nudów ^^:

Nie ma nic do krecika- kocham go <3 i oglądam baaaardzo często ^^.


I jeszcze jedno:
Urshulo,
Happy Birthday to you Happy Birthday to you, very dużo zdrowia i chęci do życia :). Oraz 100 lat blogowania i lalkowania w najlepsze ^^.

Dziś na tyle- dziękuję bardzo i do środy ^^.

14 komentarzy:

  1. Fajnie jest :D tylko w spódnicze nie nacinał bym dołu :) Krecikiem mnie powaliłeś a 7 fah z pozory fajnie ale rozpakuj to... ja po ostatnim rozpaokowaniu Raq i Summ jedna po drugiej miałem ochote kupowac tylko uzoywane zeby nie musiec tego rozapokowyać ale może to dlatego mi trudno ze stram się zeby skrawek tekturki sie nie urwał :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To może lepiej kupić 1 Dal zamiast 7 Fash, które w gruncie rzeczy podobne są do siebie?
    Fajna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eem... *chu... :P Ale mniejsza o to :P Fajna sesja ;) A Krecik? Miszczostwo ;pp
    Oooo... Ja za tyle kasy na pewno bym kupiła sobie Dala, albo Pullipa ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. ech pisałam komenta i się skasował. Spoko sesja. Ja też jestem za Dalem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wdzianko i w sam raz na pustynię - przewiewne ;) Ja wolę fash!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmiej nie ja sam jeden za Fash :D
      Przepraszam za 2 kometarz ale nie mogłem się powstrzymać :)

      Usuń
  6. Hello from Spain: I love this dress. The photos are beautiful. In the previous post, I love your photos. miniature parts are very real.I like the chair. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta spódnica!
    Krecika uwielbiam, kiedys miałam kasetę video z jego przygodami, często to oglądałam!

    co do lalek, ja bym kupiła na Twoim miejscu Fashionistas, albo jakąś fajną Barbie kolekcjonerską, ale to pewnie dlatego, że nie znoszę Dalli, Pullipów, i innych dyniogłowych lalek XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica- cudo>:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah. Skoro ty uważasz, że moje wygrane to spisek, ja mam prawo zabronić ci udziału w moim Candy. :P (żarcik taki) :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://allegro.pl/barbie-mattel-dance-flex-bardzo-gietka-i2285071632.html lala z twojej wishy może akurat :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjejj! dziękuję za życzenia!przepraszam,że dopiero dzis,ale przez [pracę mam zaleglości na blogach :)

    mam nadzieję,że doczytałeś,że to "drugie urodziny" ? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednorożec ^^- dziękuję :). Heh :D, ja pudełka właśnie psuję :p.
    Imago- wg mnie niee za bardzo. Dziękiii ^^.
    Eufe_mia 96- dziękuję :p.
    elianka- uuuu też tak mam czasami :). Bardzo dziękuję :D.
    STO PROCENT SOBĄ- Co nie :D ?
    Magalita- Dzięki ;D.
    Jednorożcu pisz komentarzy ile chcesz :P.
    Marta- thanks ;).
    jewel snake- Dziękuję :). Ja <3 krecika.Ja je lubię, ale trooszkę :D.
    MaNiAk- wielkie dzięki ;).
    Jednorożcu znowu dzięki ^^.
    Urshula- nie ma za co :D.

    OdpowiedzUsuń