środa, 15 sierpnia 2012

99. Come back z kocem i Nepsiem w tle ;D.

Witam :D. Gorsze dni minęły, dawno minęły tylko nie chciało mi się pisać :). Ale już powracam ;D. 'Jeszcze nie mam siły komentować, nadmiar wpisów (XD) przez BLS sprawia, że w kółko bym siedział i komentował :D. Jakoś się postaram skomentować : DD. Dziś pokażę strój ze "średniowiecznego" materiału. Spodenki, top i getry. Sesja na kocu, a kto to NEPSIO ? Dowiecie się dzisiaj ;D. Zapraszam na fotki Anji:















 Znana Wam poducha xD.



Widzicie tego brązowego piesia ? :DD. To Nepsio, maskotka z dzieciństwa ;333. Kupiłem go w Smyku 6 lat temu :). Jest słodziutki, i te oczka ^^ :DD. Anja pozowała z nim chętnie :D.
Czy te oczy mogą kłamać ^^ : D.







Bonusik z Anabel :



I małe kulisy niedawnej sesji.

                                    Dziękuję i do kolejnego wpisu, który będzie jutro . A jutro: hawajskie kwiaty, psy i poduszki z oczami : D.

Byeeee.

7 komentarzy:

  1. Miło Cię znów "widzieć" :)
    Podoba mi się bardzo ten materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłeś ;) Zdjęcia super. Słodki ten Nepsio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj z powrotem! tak sie zastanawiałam gdzie zniknąłeś!
    prześliczny materiał w paisley! sukienka tez bardzo ładna, zwiewna i pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i dla takich właśnie ciekawych kreacji warto od
    czasu do czasu wpaść do bloga - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń