czwartek, 21 czerwca 2012

84. Brak Internetu = brak wpisów = brak moich komentarzy :(.

Witam po mega długiej przerwie... Nie pisałem b. długo, bo nie miałem Internetu... Mam mega zaległości, Wasze wpisy przeczytałem, a postaram się je skomentować dzisiaj. Nie skomentuje wszystkich wpisów- tylko te najnowsze :). Jest ich po prostu za dużo. A u mnie nowości : D. Mnóstwo kiecek do pokazania, sesji i... 3 NOWE LALKI ! Zanim je przedstawię minie prawie półtora tysiąca zdjęć. Poznacie je w wakacje, tak pod koniec ;D. A dzisiaj przedstawię znaleziska z lumpka ;D. Może to trudno uwierzyć, ale był tam woreczek pierdółek :p. Wziąłem w ciemno i jestem mega zadowolony ;D. Więc zacznijmy od nowej pozy Anji ;3:




 Najpierw były torebki- stempelki ;o. Niektóre zużyte, ale mam z nich kilka i wiem, że po 2 latach jeszcze stemplują !!! (Tusz mają w sobie chyba ;p) . Są to stempelki Top Moda, na które był szał w 2006 roku. Miały kształty modnych rzeczy ;D.W tej chwili mam 20- 21 stempelków ;3.






 Teraz "cosie" ;d. Nie wiem co to jest ;p. Maskotka- to coś z długą szyją mnie rozbraja ;D.





 Do domku dla lalek ;3. "Rock hity" : D.

 Lody z domku Prawdziwy domek Barbie.

 Teraz telefon, elektronika, radio obrazeczek i poduszka :). Wszystko b. ładnie razem wygląda- jak by były z jednego zestawu ;).
 Teraz radyjka, obrazek, parasolka, grzebyki, lusterko, misiu zabawka dziecięca <3 i bransoletka ! Z manekina Harumika :). O i łóżeczko Danonka ;D





 I ostatnie- korona : D. Tylko szkoda, że srebrna farba schodzi i ktoś zrobił klejnot z plasteliny XD.


 I tu wszytko razem ;). Zobaczcie jaka Anja szczęśliwa ;D.
Dałem za to 3 złote : D. Sam w to nie wierzę, ale jestem mega zadowolony z takiego woreczka :). Kocham mój Ciuchland... Miejsce gdzie znajdę wszystko.

Na dziś to tyle- postaram się pisać jak najczęściej będę mógł. Na kolejny wpis jest mini- kolekcja ciuchów w kwiatki. Pamiętacie tą mega kwiecistą  bluzkę z ciuchów ? To z niej zrobiłem mnóstwo części które można łączyć i łączyć :).

Powiem tylko, że pracuję nad blogiem o... Monster High ! Bo kupiłem jedną i nie chcę, by w "Barbie- Pink Life" Były Monsterki. Blog będzie chyba prowadzony z koleżanką :). Nie wiem co z tego wyjdzie- zobaczę ;).

Jak na razie to wszystko- dziękuję i do kolejnego wpisu :).

Bye bye.

10 komentarzy:

  1. Łoooo Monsterka u ciebie? To się będzie działo :D
    I niecierpliwie czekam na przedstawienie pozostałych nabytków :)
    Fajne drobiazgi udało ci się zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się obłowiłeś. Wełniany ludek mnie rozbroił ;)
    Niecierpliwe czekam na wpisy z nowymi lokatorkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile łupów :) Gratuluje tez nowych lokatorek ! A co do Mh mysle że to Operetta :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy skarb :DDD pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie długo Cię nie było :)
    Ma super sukieneczkę!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oblowiles sie!Warto bylo:]
    Blogowanie z kims do spolki moze byc fajne:]Nawet ja bym sie na taki manewr skusila:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jaja....Mam ten grzebyczek z różą! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: I am looking forward to seeing your new purchases. In these pictures I see lots of beautiful furniture. I have also frozen box. This box is very original. As always, your photos are very creative and busy. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  10. super dodatki!i to za jaką cenę!szczęściarz z ciebie!

    OdpowiedzUsuń